17. 11. 2008

První zub

Dneska se mi vyklubal první zub. Konečně! Poslední dobou jsem měl v puse divný pocit, tlačila mě dáseň, sliny tekly proudem. Jediné co pomohlo od nepříjemného pocitu bylo drbat dáseň o různé hračky, šprincle v postýlce, ruce – vlastní i rodičů, deku a podobné pomůcky. Jakmile jsem viděl, že si rodiče pečlivě drhnou ruce, bylo jasné, že mi zase budou v puse šátrat a hledat…

Když jsme dnes s maminkou prováděli pravidelnou ranní hygienu, všimla si, že mám na spodní dásni flek. Hned si běžela vydrhnout ruce a šup už jsem měl její prst v puse. Za chvilku tím prstem nahmatala ten hrbolek, o který jsem si už několik hodin drhnul jazykem. Když si tatínek přišel pro svačinu, mamka mu hned hlásila nový objev. Opakovala se procedura s drhnutím rukou a šup – pro změnu jsem měl v puse další prst. Následovalo další úsměvné pokývání. Doufám, že to tak bude s každým zubem. Mám pocit, že mi jich má narůst ještě devatenáct :-).

Žádné komentáře: