25. 6. 2009

Rozbitá formule


Předevčírem mi někam zmizeli oba rodiče. Naštěstí mám babičku a dědu, tak jsem si z toho zase až tak velkou hlavu nedělal.

Druhý den si to asi maminka rozmyslela, protože když jsem se probral po dopolední siestě, tak už byla doma. Tatínek ale pořád nikde, a tak jsme šli na procházku s Ájou sami.

Než jsme vyjeli, maminka se ještě vracela pro pumpičku a chvíli posilovala nohu šlapáním na její pedál, aby mi dofoukla kolečko. Ája mezitím za brankou chodila sem tam, jako lev v kleci. Ona nemá vůbec trpělivost.

Dneska ráno se ale situace opakovala. Maminka zase musela jít pro pumpičku a prázdné kolečko nafouknout. To byl jasný signál, že něco není v pořádku. Moje superfáro je rozbité!

Tak tak jsme dojeli na náměstí na poštu a už můj povoz zase kulhal. Tak jsme zajeli ještě do obchodu s kočárky a maminka tam z prodavačky vymámila za tučný peníz s Otcem vlasti poslední volnou duši. Prodavačka se sice chvíli kroutila, že to je na náhradní díly na reklamace, ale nakonec si řekla o ty peníze a ani nechtěla po mamince podpis vlastní krví.

Od prodejny s dětskými kočárky bylo už jen kousek do obchodu pro cyklisty. Maminka udělala na technika smutné oči. Řekla mu jen, že by potřebovala půjčit pumpičku a za chvíli už jsem měl duši vyměněnou, kolečko nafouknuté a dokonce mi ho pán i na kočárek nasadil. Tak jsem se na něj za odměnu usmál, když to šlo tak hladce a mohli jsme vyrazit zase domů.

Prohlédli jsme si ještě vystavené a od rána asi dvakrát zmoklé ovoce na tržišti, a protože se nám nad hlavou valila mračna, vyrazili jsme k domovu. Ája šla docela poslušně vedle kočáru. Obvykle s ní mamince pomáhám, tak jsem držel vodítko, aby se nám pejsek moc nevzdaloval.

Už jsme byli skoro doma, když začaly padat kapky deště. Maminka mi rychle stáhla nad hlavu stříšku a přidala do kroku. Byly jsme zhruba v polovině posledního kopce, ale jeli jsme jako o závod. Začínám uvažovat, že si kočár nechám polepit, jako měl Niki Lauda polepenou svou formuli :-).

Domů jsme dorazili právě včas. Vběhli jsme do domu a z kapek se staly proudy vody. Ani se maminka nestačila do kočáru vrátit pro vodítko. Já byl z toho výšlapu do kopce tak unavený (tedy spíš od toho povzbuzování maminky), že jsem usnul dřív, než stačila Áje utřít mokré tlapky.

Žádné komentáře: