6. 7. 2008

Drak

Dneska jsem se naučil další prima trik. Trénoval jsem ručičky tak dlouho, až jsem se oběma „zakousl“ do jedné z pověšených hraček – zebry. Držel jsem ji za nohu a trochu s ní škubal. Máma to chvilku pobaveně pozorovala, ale nakonec zebru osvobodila, protože se bála, abych jí neutrhnul nohu. Zebra ovšem visí v kuchyni a hraju si s ní pokaždé, když mi mamka dělá jídlo nebo vaří sobě a tátovi, takže bude ještě příležitost dále trénovat.

Abych novou dovednost hned nezapomněl, zkoušel jsem to taky na chrastítku, které mi dovezla teta Jarka – má tvar dráčka, je celé zelené a zatím jsem o něj moc nejevil zájem. Dneska ale přišlo vhod. Omotal jsem prsty kolem jednoho konce a zatnul je. Pak jsem vymrštil ruku…. a dloubnul jsem se do oka. „Auuuuu“… bolelo to řádně, takže jsem se samozřejmě rozplakal. Za chvilku to ale přešlo a mamka mi ukázala, jak to pořádně držet, chytnul jsem tedy draka trochu níž a začal s ním škubat. To už bylo lepší. Občas mi sice spadnul, obvykle na bříško, ale mamka mi ho ještě párkrát podala. Než mě to přestalo bavit a zaměřil jsem se spíš na plínku, co mám pod hlavou, stačil jsem ještě párkrát draka zahodit, a pak se rozbrečet, než mi ho mamka zase dala zpátky.

Jo abych nezapomněl – ruce se dají primově strkat od pusy, ožužlávat a cucat. Lepší než dudlík… Na to už jsem ale přišel dávno :)

Žádné komentáře: